HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Kalandos út Pekingig

2010.04.03. 14:58 Tiggr

Schwechaton írtam, hogy gond van a repülővel, kisebbet küldenek. Volt egy pillanat, amikor úgy nézett ki, nem jutok el a célomig! A boarding során ugyanis bemutattam az ideiglenes kártyámat és mondták, hogy hajjaj, nem valószínű, hogy lesz hely! Pedig direkt fél órával leőbb odamentem, de már annyian leadták, hogy tele a gép. A hölgy még mutatott egy csomagot ideiglenes kártyákból, ők már várnak, hátha lesz üresedés… Volt ott vagy 50 kártya, az enyémet a végéhez csapta és mondta, hogy azért várjak. Már gondolkodtam, hogy mi legyen, kit hívjak, hogy menjek haza… Hogy jussak ki Koreába máskor… Eljött a beszállás ideje, a nép egy része beszállt, a többiek a pulthoz tolongtak, én is odaálltam. Pár perc múlva egy hölgy megkérdezte, miben segíthet. Elmeséltem neki, hogy nekem ma Szöulba kéne jutnom, ezért jó lenne feljutnom a gépre. Mondta, hogy várjak egy percet. Aztán hozta a beszállókártyámat! :)

Nagyon megörültem, igen szerencsésnek éreztem magam! Aztán nem mondták ugyan, de nagyon úgy néz ki, hogy mégis sikerült nekik egy ugyanolyan gépet előkotorniuk, mint amilyen eredetileg lett volna, mert szerintem mindenki felfért és egy Boeing 767-300-as volt, ami „meg volt hirdetve”.
 

Az úton azt terveztem, hogy majd nézegetem a Szöuli célpontokat és válogatok. Ebből nem lett semmi, egyrészt mivel folyamatosan fújták a hideg levegőt, amitől a szemem (lencse miatt) majd’ kiesett, ha nyitva tartottam, másrészt éjszakai járat révén hosszú időre a fényeket is lekapcsolták, csak hangulatvilágítás volt. Azért nagy nehezen eljutottam hát Pekingbe!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr471891962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.04.04. 10:08:22

Érdekesen állnak "Sógorék"a dologhoz:gondolom,nem naponta van gép Pekingbe.Ha valaki nem jut el,akkor...?
Atlanti+Alszkán keresztül"hátulról?"
süti beállítások módosítása