HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Elkényeztettek

2010.04.13. 17:01 Tiggr

Mint már említettem, az utolsó éjszakát már szinte a reptéren töltöm, ugyanis foglaltak nekem egy szobát a Incheon Hyatt Regency Hotelben. A reptérről ingyen hoz ide a buszuk, és hát… ez igen! A név alapján az hiszem senki sem lepődik meg, ha azt mondom, így kéne kinéznie minden hotelnek! :) El lettem kényeztetve, holmi wonjui (egyébként alapjában véve elég jó) hotelek már meg sem felelnek. :) De nem csoda, ha néha meg ilyenekbe raknak be:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A kilátás a reptérre:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja és mindjárt Hyatt Gold Passport-ot is adtak, szóval kiemelt vendég lettem, muhaha! :) Nem tudom, mikor szállok meg legközelebb Hyatt hotelben… Mindenesetre fura volt látni az általában nem ázsiaiakból álló rengeteg kőgazdag turistát és üzletembert ennyi Ázsia után…
 
Vacsiztunk egy igazi európait a vendéglőben (vörösbor, meleg cipó, olívaolaj balzsamecettel, fettuccini carbonara), azóta blogolok, mert csodák csodája, van Internet is, igaz nem ingyen, de értetek mindent…!
 

Holnap indulok haza, sőt meg is érkezek estére, reszkessetek! :) Még pár bejegyzés hátra van ám azért! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr171918146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása