HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Kapcsolatok

2010.05.07. 17:21 Tiggr

Korábban említettem, hogy van pár ember, akinek e-mailt akarok küldeni! Nos, ez megtörtént, most várok a válaszokra! Három koreai ismerősnek írtam.

Az első egy olyan férfi, akivel még az első odaúton, a repülőn ismerkedtem meg. Akkor kedvesen meghívott a suwoni irodájába, ahova persze nem jutottam el (nem tudom, mennyire volt komoly az invitáció, de annak látszott…) Viszont cseréltünk névjegykártyát és azt állította, sokat utazik Európába, valamint szeret világszerte barátokra szert tenni, sőt, úgy tűnt, szeret ismeretet terjeszteni is. Ezért ő a legígéretesebb kapcsolat!
 
A második egy ottani informatikus kolléga. Ő is kedves volt, viszonylag sokat beszéltünk ott, meg nevetgéltünk is. Ráadásul „házon belül” is van, vagyis inkább cégen belül. Viszont korábban úgy tűnt, hogy a kapcsolattartásban nem valami jó, így benne már annyira nem bízok. Annyit tudok, hogy most az esküvőjére készül lázasan. Érdekes volna tudni, milyen ott egy esküvő!
 
A harmadik a legvalószínűtlenebb! Ő egy hölgy, aki szintén a cégnél dolgozik, mint tervezőmérnök. Vele alig pár mondatot váltottam, viszont elég jól tud angolul. Én állítottam be pár dolgot a gépén, ezért tudom az e-mail címét és a nevét. Érdekes lenne egy nő szemszögéből is megismerni a dolgokat, ezért írtam neki. Nem tudom, ez mekkora neveletlenségnek számít, mindenesetre talán nem orrol meg rám, legfeljebb nem válaszol!
 

Hát, meglátjuk mennyire hajlamosak távoli levelezőpartnert „tartani” a koreaiak! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr721982145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása