HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Minden út Koreába vezet?

2010.05.07. 17:20 Tiggr

Éreztétek már úgy, hogy egy új dologgal kerültetek kapcsolatba – mint mondjuk én most Koreával – és utána úton-útfélen ezzel a témával kapcsolatos információkba botlotok? Én már többször jártam így, most mintha Korea „kísértene”!

Mióta hazajöttem, előfordult, hogy egy számomra teljesen új társaságban kiderült, hogy az egyik beszélgetőtárs közeli rokona éveket töltött munkával Koreában és Kínában.
 
Több filmben, amit néztem, felbukkantak koreai rosszfiúk (Az utca királyai, Halálos iram).
 
Itt van persze A palota ékköve is, valamint az előbb említett filmhónap is…
 
Találtam még egy blogot is! Próbáltam ott megkérdezni, hogy linkelhetem-e a blogot ide, ha valakit érdekel a téma. Mivel az Internet nyilvános és én is egy másik oldalról találtam oda (vagyis publikus a dolog), ráadásul nem kaptam eddig választ – a hallgatás pedig beleegyezés… Szóval szerintem nem haragszik meg rám a blog tulajdonosa, ha iderakom a linket:
 
 
Persze mindezek a dolgok korábban is léteztek, valószínűleg csak én figyelek fel jobban a témára, de nem gondoltam volna, hogy Korea így átszövi a környezetünket!
 

Ja és kíváncsi vagyok, olvassa-e még valaki a blogot? Elég sokat kihagytam, de sajnos most már nem történnek napi szinten a dolgok…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr811982138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ayisha 2010.05.09. 09:40:33

jelen.
(na de csak azért, mert kiraktam az rss-t az igoogle nyitó oldalamra, így látom, ha írtál valami újat)

köszi az infót a kóreai filmekről. bár sajna aligha lesz rá időm :(

moszo 2010.09.13. 13:54:08

Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Örülök és most már jobban figyelek, hátha írsz újabb bejegyzéseket.
süti beállítások módosítása