HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Vásárlás

2010.03.13. 01:31 Tiggr

Na, jó reggelt! Ez itt az utolsó reggelem! Megvolt a reggeli, össze is pakoltam, de maradt egy gyenge órácskám. Kimenni már nem akarok a városba, úgyis csak a környéken tudnék kolbászolni, így írok egy keveset!

Szóval csütörtökön az erődös túra vége felé bevettük magunkat a kis utcák rengetegébe és találtunk pár nagyon érdekes boltot. Tipikus távol-keleti bazárok ezek, sok közülük kézműves, gyönyörű képeket is láttam. Azt nem tudom, mibe kerülhetnek, mert a repülőn úgysem lenne esélyem hazahozni. :( Volt nagyon szép fiókos szekrény papírból. Persze ez nagyon stabil, tömör, vastag préselt papír, jó nehéz is. Szintén esélytelen hazahozni, de azért kíváncsiságból megkérdeztem az árát. 15-16 ezer forint… Nagyon olcsó és mégis szép dolgokat lehet itt találni.
 

Vettem viszont sok apróságot, ezeket majd meglátjátok! :) A néni egy tök szép csomagba összecsomagolta őket. Hoppá, nem fényképeztem le és most már összepakoltam. Hát akkor erről nem lesz fénykép, bár remélem egyben kibírja az utat és akkor be lehet pótolni…

Kárpótlásul két kép a jelenleg használt won érmékből és bankjegyekből, mindkét oldalukról! Van itt 10, 50, 100 és 500 wonos érme. Ahol kettő van egymás alatt, az azt jelenti, hogy valamikor a '80-as években megváltoztak kicsit, de mivel méretben ugyanakkorák maradtak, mindkettő érvényben maradt. Állítólag a 10 wonos érmét nem is használják igazán, csak pénzváltáskor, ami igaznak tűnik, mert minden ár 50-re, de még inkább 100-ra végződik. A bankjegyek címletei: 1000, 5000 és 10000. Ez utóbbi ér kb. 1700-1800 Ft-ot. Ez a legnagyobb címlet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért vannak drága helyek és dolgok is, például az alábbi kép képen bizonyára nem filléres dolgok láthatók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fenti képet például művészeti galériának gondoltuk, de kiderült, hogy "esküvő klub", vagyis itt elvileg csak esküvőket szerveznek (egyben vendéglő is, azt hiszem). A lenti képen pedig egy tradicionális ruhákat áruló bolt kirakata látszik:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr131835868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása