HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Háromból kettő

2010.05.16. 18:20 Tiggr

Megvan a koreai kapcsolat! Három e-mailt küldtem, eddig ketten válaszoltak!

Elsőként ráadásul az a nő, akit szinte esélytelennek tartottam! Kiderült, hogy az időzítéssel szerencsés voltam, mert pár napra rá, hogy megkapta az e-mailemet, munkahelyet váltott (én ugye a céges e-mail címét tudtam)! Ez egyben lakhelyváltással is jár az esetében, ezért elmondása szerint pár hétig nem ér rá, de utána szívesen levelezne. Az angol neve Adrienne. Az angol nevekről annyit, hogy a külföldiek miatt - gondolom főleg az amerikaiak miatt - a koreaiak választanak maguknak egy angol keresztnevet is. Sokaknak nem könnyű kimondani a koreai neveket, de szerintem nem olyan bonyolultak - legalábbis egy koreai "köszönöm"-höz képest! :)

A második az a férfi volt, akivel a repülőn ismerkedtem meg. Úgy tűnik, ő inkább udvariasságból válaszolt. Írta, hogy ha Magyarországon jár (sokat jár európai országokban), akkor szívesen találkozna, illetve reméli, hogy én is hamarosan járok Koreában és akkor ott tudunk találkozni (hát ennek nem sok esélyt adok).

Talán tőlük tanulhatok még Koreáról! Amit megtudok, megosztom veletek, hűséges olvasókkal! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr562007794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsabogar 2010.05.17. 15:41:14

Látod, éppen az jött be, akire a legkevésbé számítottál!!!
A nyereményemért meg megyek, ám! :D
süti beállítások módosítása