HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Az utca

2010.03.11. 15:18 Tiggr

A koreai utcakép is megér egy bejegyzést szerintem. Erre nincsenek olyan belvárosok, mint amit megszoktunk (persze Korea más vidékein lehet, hogy vannak), illetve néhol látni régi épületeket, de a nagyvárosok nem túl régiek, és a kis épületek is kockaházak.

Vannak tehát a toronyházas vidékek, ilyenről már mutattam képet, terveim szerint majd még lesz is. Itt a toronyházak álldigállnak csoportokban, nincs igazán utcakép.

A "belvárosiasabb" részek, ahol az üzletek is vannak, így néznek ki. Aki látott már napjainban játszódó japán anime-t, annak ismerős lehet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy éjszakai kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rengeteg és rengeteg féle templom van!

A hatalmas:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A közepes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valamint a pici és lepukkant:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez utóbbiról el sem akartam hinni, hogy templom, de állítólag a felirat is ezt bizonyítja. A képen sajnos alig látszó, adótorony szerű izé a tornya... :) Vannak még buddhista templomok, de azok ritkák, majd lesz olyan is! Ami szerintem meglepő, hogy a hívők több, mint fele keresztény! A maradék buddhista, hindu, sámánista, ha jól tudom.

Vannak még érdekes házak. Az alábbi képen például az árbocok nem hajón, hanem épületen vannak (láttam olyant is, amiken világító műpálmafák vannak, az csak igazán szép...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy folyóparton pedig szinte holland stílusban állnak a házak:

 

 

 

 

 

 

 

 

Bocs a képek néha vacak minősége miatt, de sokszor mocskos ablakú, mozgó kocsiból kell(ett) fotóznom!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr71831500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsabogar 2010.03.11. 21:22:32

Az árbocos házak eszméletlenül tetszenek!!! :)

Angyalfatty 2010.03.12. 00:40:15

Na én valami ilyesmi képekre gondoltam amiből átjön a hely hangulata s ráadásul még emberek is voltak :)

moszo 2010.03.12. 10:30:55

Az árbócos ház oké, de a többi! Hát nem valami vonzó. Azt hiszem, nem költöznék oda. :-D

rozsabogar 2010.03.12. 13:43:32

@moszo: Hát én sem...de itthonról nézve, egy blogban olvasva róla, egész jó! ;)
süti beállítások módosítása