HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Szállás

2010.03.25. 21:19 Tiggr

A tegnap említett szállás sajnos nem jött össze, ma várt az e-mail, hogy nagyon köszönik az érdeklődést, de minden szoba tele van...

Ezért újabb keresgélés következett és sikerült is egy másik helyet találni! Ezt ChungJin Motelnek hívják. Megnéztem az értékeléseket, ha amerikaiaknak és németeknek is elég tiszta, akkor szerintem nem lehet vele baj. Fürdő, WC is jár a szobához, nem közös helyiségen kell osztozni, mint a hostelekben. Egyébként a város szívében van, egy metrómegálló a városháza és sok egyéb érdekesség is közel van. A metrómegálló 100 méterre van (illetve egy másik vonalé 350 méterre). A reptérről buszozhatok, ami szintén kb. 100 méterre tesz le a szállástól.

Le is foglaltam gyorsan egy szobát, amit hamarosan vissza is igazoltak, így megvan a szállásom arra a 3 éjszakára, amit Szöulban turistaként fogok eltölteni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr371868944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tityi48 2010.03.27. 12:06:25

Kitavaszodik és elrepülsz de mi"itthon maradottak"
várjuk érdekfeszítő kommentjeidet.Bevallom kb fél
éve a szöuli repteret már megnéztem a Neten.Láss,
tapasztalj,írj de egy kicsit pihizzél is.Mi itt
fogjuk a hazai fonal másik végét.Jó utat,jó időt
szerencsés hazatérést.
süti beállítások módosítása