HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Egy kis előzetes...

2010.03.10. 14:49 Tiggr

Az a helyzet, hogy itt már fél 11 van, és zuhanyoznom kéne, meg aludnom. De előtte felnéztem ide, és nekem legalább olyan jó olvasni a kommentjeiteket, mint Nektek az én sztorijaimat! Ilyenkor mindig fellelkesülök, kimegy az álom a szememből, nekiállok írni, éjfél után fekszem le, aztán másnap zombiként kelek...

Elhatároztam, hogy ma máshogy lesz, nem írok semmit, de nem bírom megállni! Viszont most tényleg csak egy kis előzetest kaptok a mai történésekből, holnap szerintem lazább lesz a nap, lesz időm blogolni!

Tehát: ma is lehetne rejtvény, de ennyire nem vagyok gonosz! A játékos kedvűek azért megcsinálhatják, hogy az alábbi két képből először csak a felsőt nézik meg és megpróbálják kitalálni, mire is való. Nekik annyit elárulok, hogy az egész papírvékonyságú. Ha nem megy, az alsó képen már használat közben láthatjátok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kis szünet... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nézőpont miatt így sem könnyű rájönni, mi is ez, bocsi! Egy italautomatánál találtuk. Inni akartam és keresgéltem a poharat... Az egyik amerikai srác mondta, hogy ez az. Először azt hittem viccel, de nem! Belefér kb. 3 korty víz, de nem ázik át, mert a belseje vízhatlan (egy darabig). Mindenesetre környezetkímélőbb megoldásnak tűnik, mint a mi műanyag, egyszer használatos poharaink! Azért csinálhatták volna nagyobbra, bár azok után, hogy ma egy decis üdítőket is láttam (üvegben), már meg sem lepődök! :)

Látom fel kell tankolnom kis üdítőkkel hazafelé! Bocs, ha nem mindenkinek válaszolok a kommenteknél, azért olvasom őket, és aminek tudok, eleget teszek! De hogy pont a rizses fogta meg a fantáziátokat... :) A kukoricacsuhésról még nem is meséltem! :))) Majd holnap!

Na, mire felkeltek, igyekszem többet írni, lesznek ott még bennszülöttek (képek még(?) nem, sorry), munkahelyi zaklatás kézikönyv :), vacsi, megint építkezés, autók, navigáció... Addig is további szép napot és jó éjt!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr641828596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangoka 2010.03.10. 15:16:19

Szia Édes!

Már nagyon várom a holnapi napot, hogy újra olvashassak Rólad, és minél részletesebben megtudjam, hogy mi is történik az én édes kis Manómmal a messzi-messzi Kóreában.:) Már teljesen "blog-függő" lettem, napjában 100x megnézem, hátha van valami újdonság.:)
Ahogy olvasom a bejegyzéseket, egyre inkább úgy érzem, hogy legközelebb, mikor visszamész, én is veled akarok menni és felfedezni az újdonságokat!:) Habár tudom, hogy sajnos ez nem lehetséges....:(
Nagyon-nagyon szeretlek és nagyon hiányzol!
Sok csók és ölelés
Mangó

Angyalfatty 2010.03.10. 16:56:38

Azért ezek a Kóreaijak nem túlozzák el a mennyiségeket. Pedig mindenki tudja, hogy egy élelmiszernek két jó tulajdonsága lehet:
Ha finom,
és ha sok van belőle...

ficere 2010.03.10. 18:52:11

Itt is jelentkezik egy "blogfüggő"!

Jó éjt és jó reggelt! Apud

H_Andi 2010.03.10. 20:23:17

basszus, én vmi wc-papírra vagy frissítőkendőre gondoltam ;-)

rozsabogar 2010.03.10. 22:04:09

@H_Andi: Én meg szállodai varrókészletnek láttam! :D

Tiggr 2010.03.11. 01:43:30

@Mangoka: Nagyon jó lenne, ha itt lennél és segítenél felfedezni! :) De sajna tényleg nincs rá keretünk. :((( Esetleg a blogfüggőkkel szponzorálunk és a következő blognak az lesz a címe, hogy Kismangókalanadokoreában... :)))

Tiggr 2010.03.11. 01:46:06

@Angyalfatty: Bizony, itt nincs az, hogy jaj, de telezabáltam magam, meg sem bírok motdulni. Igaz, eddig azt hiszem összesen két kövér koreait láttam! Viszont már értem, hogy milyen lehet az, amikor mindig éhes vagy... :) Bár már nem panaszkodhatom, ügyesen cselezek: tegnap ebédnél pl. két halat ugrasztottam magamnak! Igaz, hogy mindenki rám várt, de legalább 7-ig nem kűzdöttem az éhhalállal! :)

Mutterschiff 2010.03.11. 11:50:14

Én is blog-függő lettem,szükségszerű a napi 3,mint az orvinál.Baromi kíváncsi is vagyok,meg ugye gyakorolnom is kell.Sajnállak,hogy időnként éhezel,viszont a gyomrod egész jól bírja ezeket a mutymuruttyokat.Remélem nem lesz szükség a Bolus ast.-ra.Nem vittél egy kis hazait?/kóbász stb.

tityi48 2010.03.11. 12:43:37

A baráti körben ugy látom kitört a blog örület
Jobban várjuk írásaidat mint egy folytatásos
tv sorozatot.Hát nem láttátok a zacsira nem csak
az volt ráírva,hogy OÁSIS hanem az is,hogy POHÁR.
Hazai hír: Ma reggelre minden gyönyörű fehér,de 0
fok.Vigyázz magadra és a gyomrodra.

ficere 2010.03.11. 13:24:00

@Ritus57: ja,meg szendvicseket Töled!!
hi hi!

ficere 2010.03.11. 13:26:35

@tityi48: ahhoz a Zsoltinknsk Koreaba kellett utaznia,hogy "a Öregek" nekiälljanak "blogolni",meg "konfuterezgetni"!Yes!!!
Ugye Rituskäm?

Mutterschiff 2010.03.11. 15:34:50

@ficere:Úgy látszik belém nyilalt a technika vagy az ördöge.mi lesz ha így maradok?
süti beállítások módosítása