HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Szóljatok hozzá!

2010.03.06. 13:26 Tiggr

Elszórtam a magvakat... Vagyis tudattam mindenkivel, hogy van ez a blog, aki eszembe jutott! :)

Minden hozzászólásnál láthatjátok, hogy lehet kommentezni! Ha van kedvetek, szóljatok hozzá! Ehhez regisztrálni kell, és annyit kell tudni, hogy a blogot családtagok, barátok, kollégák olvassák leginkább. Vagyis légyszi túl intim dolgokat se írjatok és persze ne is küldjetek még messzebbre, mint ahova készülök... :)

Jó kommentelést, szívesen olvasom!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr711813702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csendes Don 2010.03.06. 18:20:44

Gratulálok az ötlethez! Kiváncsian várom a "tudósitás"-okat. Szerncsés, élményekben gazdag utat kívánok!

EvaBee 2010.03.08. 09:21:08

Szia Zsolti!
Üdv Szhelyről.
Ez egy nagy kaland lehet; szerintem jól tetted, hogy bevállaltad.
Természetesen én is olvasom a blogodat. :)
Vigyázz magadra!
Üdv,
É.

öregekj 2010.03.08. 19:56:20

Szia Zsoltikám!
Látom már nagyon támasztod a dobozokat, és lassan ki is csomagoljátok és szereltek.Hajrá minél előbb hogy kicsit körül is tudjatok nézni!
Így kellene itt is akkor nem lenne lakásprobléma, no persze a fizetés is gondolom jóval több.
Jó étvágyat a tengeri és stb. herkentyűkhöz, mégis csak kellett volna villát is csomagolni.
Vigyázz Magadra és millió puszi.
Öregek.

ficere 2010.03.08. 20:09:48

Ügyes a blogod és igazán profi tudósító lett belőled!Annyira jól írsz,hogy akár világjáró cikkeket is írhatnál újságokba!
Tényleg!(pesze nem vagyok elfogult)!

Malac81 2010.03.08. 20:45:14

Szerintem is nagyon olvasmányos, napi kb. 8x nézem meg hogy van-e újdonság, ugyhogy húzz bele!
süti beállítások módosítása