HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Városháza tér (City Hall)

2010.04.06. 16:06 Tiggr

A piac után már kedvet kaptam egy kis nyugisabb palotalátogatáshoz, így elmetróztam a városháza térre, a Deoksugung palota elé, ahol egy tábla várt, miszerint hétfőn zárva. Viszont nagyon előzékenyen kiírták, hogy mely más palota mikor van nyitva, így megtudtam, hova érdemes mennem! Jó ötlet!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Azért ez a városháza tere, körbefotóztam hát:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Itt a lábam már megint teljesen kész volt, ráadásul a szöuliak elkövettek egy nagy hibát. Láthatjátok, hogy van egy szép, virágos tér, gyönyörű gyeppel, de sehol egy pad, amire le lehetne ülni, csak kicsit odébb, a betonrengeteg utcákban lehet ezt megtenni. Amúgy egészében véve azért nem lehet ezen a téren panasz, sok pihenőhely, ingyenes, igényes WC van városszerte.
 
Szóval igen fáradt voltam, így ne haragudjatok, de nem törődtem azzal, melyik is a városháza valójában. Viszont kicsit üldögéltem, hiszen a fotón is látszik, hogy még csak fél 2 volt! Meg kellett terveznem, hogyan tovább! De ennek a leírása már holnapra marad (ha lesz időm)! Sajna nem két perc megírni ezeket a bejegyzéseket.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr181899179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.04.06. 18:01:56

Persze,most már biztosan alszol,ezért hát szép álmokat és holnap (nálatok már ma)jó munkát kívánunk!
Sok puszi:Anya és Apus

Malac81 2010.04.07. 09:30:21

Na jo, latom, hogy ugyis kiteszel magadert, csak hosszu volt a szunet, amig semmi eletjelet nem adtal, es pl nekem a blog az egyetlen amibol tudom, hogy nincs gondod!

Mutterschiff 2010.04.07. 09:44:32

Egy szavad nem lehet az öcsédre,ahogy aggódik érted.különben furcsa lehet a munkakezdés a szabadság után.Gondolom tizenkét óra meló, ellátmány,alvás.SZegénykém.sok,sok,sok puszi

Tiggr 2010.04.07. 10:19:06

@Malac81: @Mutterschiff: Nincs is rá egy szavam sem! :) Bocs Öcsi, nem tudok mindig írni! Hát igen, nehéz visszaszokni egy ilyen szöuli vakáció után a melóba, de ez van, ez az ára az egésznek! Azért ne sajnáljatok, nem olyan rossz itt, csak az otthoniak hiányoznak!

Ja, Mangóval naponta dumálunk, úgyhogy ha már nagyon aggódtok, Őt is fel tudjátok hívni, ha híreket akartok hallani! :)
süti beállítások módosítása