HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Szöuli metró

2010.04.01. 20:29 Tiggr

Ha egy nagyvárost gyorsan kell felfedezni, szerintem két dolgot kell tudni! Egyrészt, hogy mit érdemes megnézni, másrészt, hogyan lehet oda gyorsan eljutni. Ha van, erre a metró a legalkalmasabb.

Szöulnak ezügyben nem kell szégyenkeznie, kilenc metróvonal van, amik a város határain is túlnyúlnak (gondolom akkor már felszíni vasútként). A hálózat egyik végéből a másikba eljutni nagyjából két és fél óra metrózást jelent! A jegyár egy ilyen maratoni útra... kapaszkodjatok meg: 350 Ft-nak felel meg! Közben bármely másik vonalra szabadon át lehet szállni!

Itt egy kicsiny térkép a metróról, nem tudom, ekkorában mennyit lehet kivenni belőle, de pirossal bekarikáztam azt a megállót, amitől párszáz méterre lesz a szállásom az első napokban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a következő linken nagyban is láthatjátok, van itt útvonaltervező és menetrend is, érdemes megnézni!

www.smrt.co.kr/Train/Subwaymap/Eng/Subwaymap.jsp

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr151887772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ayisha 2010.04.02. 16:57:05

Szia!

ha jártodban-keltedben találsz esetleg olyasmi pálcát, mint aminek a fotóját a blogra feltetted(fém díszítéseset), és meg tudod nekem előlegezni az árát (na meg ha elfér a bőröndödben :) ), akkor hoznál nekem egyet légyszi?

ha még nem késő: Jó utat!

ficere 2010.04.02. 17:33:28

Körberepültem a "Guglival"a környéket,ahol megszállsz.Ha kiszállsz a metróból(Jonggak megálló),nem akármilyen látvány lehet:Szemben "Jongro Samsung"palota,jobbra tőle a Bosingak pagoda,az SK Building felhőkarcoló,de ami a leghangulatosabb:egy sarokkal odébb a Cseongiecseon folyócska és hangulatos környezete!Csodálatos környék,és a város szívében!
Jó utat és nagyon vigyázz Magadra!Apus

Tiggr 2010.04.02. 18:33:47

@ficere: Hello Apu! Biztos megnézem a megállót! Most elvileg busszal megyek oda közvetlenül a reptérről! Köszi a kommenteket, örülök ám nekik, ha nem is mindig válaszolok! :)

Tiggr 2010.04.02. 18:35:27

@Ayisha: Meglássuk! :) Múltkor olyan szépet egyébként nem láttam boltban, de már több megrendelésem is van! Magunknak is szeretnék Mangóval, úgyhogy van esélyed! :) A mangát, amit kaptatok olvasod már? :)
süti beállítások módosítása