HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Pár szó még a szállodáról

2010.03.13. 01:56 Tiggr

A szobámról már tettem fel képeket, de most, hogy búcsúzom, megérdemel még egy bejegyzést! Először is egy kép kívülről, sajna nem túl jól sikerült, kárpótlásul van rajta egy jellegzetes busz:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A szálloda 18 emeletes, ebből a földszinten van egy bár és vendéglő. Itt este Happy Hour van, vagyis 25.000 wonért (kb. 4.200 Ft) svédasztalos vacsorát kapunk, és korlátlan sör, illetve borfogyasztás lehetséges... :) A bor is nagyon finom! Ja és közben élő zene van, angolul próbálnak előadni, elég erős akcentussal, de zeneilag és „hangilag” teljesen rendben van a dolog. Ja és Dani, ebben a vendéglőban láttam a legszebb itteni nőket. Valóban jól néznek ki a pincérnők! :)
 
A 4-en egy kínai étterem található, erről már írtam, az 5-en a Chefoo büfé, itt szoktunk reggelizni. Nagyon jó svédasztaluk van, keveredik az ázsiai étel és amit mi megszoktunk. Úgy tűnik egyébként, hogy errefelé nagyon gyakori az a fajta étterem, ahol be kell fizetni egy bizonyos összeget és aztán egy svédasztalról azt lehet enni, ami szemünk-szánk ingere. Az elején próbálkoztam más-más reggelivel, de kialakult egy standard: vajas kenyér lazaccal, grapefruitlé, epres joghurt, majd gyümölcsök, főleg percimmon és rambutan. Na, ezeket otthon még nem nagyon ettem.
 
A 6-on van egy edzőterem is, de oda el sem jutottam, leginkább idő hiányában, hiszen konditermet bárhol láthatok…
 
Ez a hotel kiérdemelte az 5 csillagát, ráadásul nagyon hangulatos. Komolyan, nem voltam még ilyen jó hotelben. Legközelebb, amikor visszajövünk, máshol lesz a szállás, bár az első éjszakát itt fogjuk tölteni. Állítólag a másik hotel még jobb, ami a szobákat illeti 5+ csillag, ám mivel nagyon új, és gondolom még nem épült fel köré a város, nincs vendég. Emiatt állítólag büféreggeli sem lesz, és a környéken sincs semmi. Hát, kiváncsi vagyok, milyen lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr861835883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása