HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Megint a kaja és a pia... :)

2010.03.09. 15:40 Tiggr

Ennek a témának külön blogot lehetne indítani, olyan sok az újdonság egy európainak!

Ma kipróbáltunk pár új dobozos italt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A baloldali körtés és véletlenül vettem. A középső a rizses teás, ami továbbra is roppant fura. Ma én is kipróbáltam, a lengyel srác tegnap azt mondta, hogy jó, ma már csak azt, hogy "not bad", amikor mondtam, hogy kipróbálom. (Akármilyen rosszul hangzik, ilyet otthon nem ihatok!) Az utóbbi jobban illik rá... :) A jobb szélső lesz az, amit legközelebb veszek, ezt ma a lengyel srác itta. Valami aloe verás, vagy kaktuszos cucc, vannak benne zselés növényi darabok is. Állítólag van olyan ital is, de még nem találkoztam vele, amit úgy ejtenek, mint az angolok a "cool piss"-t. Ez azt jelenti, hogy hideg pisi... :)

A havas kaland során egy pici boltba is betévedtünk, ahol vettem egy üveg málnabort, most azt kortyolom, és blogot írok ahelyett, hogy aludnék! Ejnye én! :)

Ez is érdekes, mert az itteni italokkal szemben - és azzal szemben is, amit otthon a gyümölcsboroktól megszoktunk - egyáltalán nem édes, és fincsi. Ráadásul 15%-os alkoholtartalmú! Ilyet viszek haza, az biztos, érzem a hatását! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este hazaérve megint beugrottunk a hotel kínai éttermébe! Erről jut eszembe! Ma minden átmenet nélkül megtanultam pálcikával enni! Az ebédnél gondoltam magamban nem érdekelnek a figyelő tekintetek, megpróbálok pálcikázni! Valahogy ráéreztem! Nem biztos, hogy a "hivatalos" módszerrel fogom őket, de egész jól bántam velük, végig azzal ettem, és a vacsi is azzal csúszott le, mivel Andor átka megfogant, ma nem adtak villát... :)

A teríték a vacsimmal:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az evőpálcikák kidolgozottsága. Szerintem gyönyörű:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Félelmetes, milyen gyorsan hozzá lehet szokni dolgokhoz! Ez csak egy példa (mármint a pálcikák használata)! A másik, hogy itt ugye nem nagyon szólalok meg magyarul, kivéve, ha Mangót hívom. Már a megírásuk előtt gondolkodni szoktam, hogy miket írok egy-egy ilyen blog bejegyzésbe, és ma arra figyeltem fel, hogy angolul próbáltam megfogalmazni a dolgokat... Felvágásnak tűnhet, de aki külföldön dolgozik, vagy járt többet, biztos érti, miről van szó! Ráadásul inkább ijesztőnek találom, mint szupernek...

Na, mára be is fejezem a blogozást, asszem kitettem magamért! Vár rám még egy kis málnabor, meg az ágyikó! Már rég aludnom kéne, sőt holnap korábban kelek, megyünk Wonjuba. Valszeg onnan tényleg későn érünk haza, lehet, hogy esélyem sem lesz blogolni, mert a munka is más jellegű lesz, mint eddig. Szóval ki tudja, talán most egy-két napig nem lesz időm semmit írni, ne ijedjetek meg, ha így lesz! De azért nézzetek be, hátha... :)

Öcsi, gyűlik az anyag az autós témához is! :)

Mindenkit üdvözlök / puszilok! Jó éjt!

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr511824150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac81 2010.03.09. 15:55:31

Na már érted akkor, hogy szegény Apu, meg most már én is mért beszélünk néha kissé "Magyartalanul" egy végigdolgozott nap után!

Malac81 2010.03.09. 15:57:27

Bejött a pálcikás átkom, hahaha :)))

Angyalfatty 2010.03.09. 19:47:10

Látom kedves Zsolt, hogy azért a magyar mentalitás nem hagyott még el s a vér nem válik vízzé. Jól megtaláltátok egymást avval a málna borral :D

H_Andi 2010.03.09. 23:15:05

Szia Zsolti :-)
Kicsit késve, de Utánad olvastam...tök jó helyen vagy (kilátás az ablakodból meg a szoba), de nekem ezek a kaják is bejönnek :-) megkóstolnám így a kép alapján...ügyes vagy a pálcikákkal!! ;-)

wuki81 2010.03.10. 08:04:47

Szia Zsolti!

Ügyes vagy,h megtanultál pálcikával enni.Remélem ízlett a málnabor.Nagyon jókat írsz,irtó érdekes.
Golfpályákhoz háló a válasz.Én is kaphatok vmi löttyöt? Nagyon vigyázz magadra.Remélem lesz időd kicsit körülnézni is jobban. Várunk haza.

Puszi: Wuki,Bence

Malac81 2010.03.10. 09:02:46

Na ja ezek a pálcikák kicsit mások, mint amiket itthon kapsz! Nekem mindig az volt vele a bajom, hogy felhorzsolta a számat kb 5 perc evés után, mert "mérsékelten" gyalult fábol voltak!
Ez szerintem téged akkor most nem fenyeget!

Malac81 2010.03.10. 09:04:21

Hozz nekem egy rizses teát légyszi, kifizetem!

moszo 2010.03.10. 21:19:48

Ma a Sparban megakadt a szemem egy aloe verás dobozos üdítőn. Rostos! Eddig sosem tűnt fel, hogy nálunk is van ilyesmi. Tovább böngésztem a polcon, de rizses nem volt :-( :-)

rozsabogar 2010.03.10. 22:05:00

Ezek után nyitott szemmel fogok járni! RIZS! :)

Ayisha 2010.03.11. 12:15:57

hm, tényleg guszta az étel, és a pálcikák is nagyon jól néznek ki.
azt hiszem én lazán lecserélném a magyar étkeket az ottaniakra.
(na jó, talán a mákosguba azért hiányozna :) )

Tiggr 2010.03.11. 13:46:50

@Ayisha: Hello! Kicsit gondban vagyok a nickeddel... Van tippem, hogy ki vagy, de inkább mégsincs! Felfeded kiléted? :)

Ayisha 2010.03.11. 14:04:05

@Tiggr: Na jó, pedig megfordult a fejemben, hogy hagylak tippelgetni. :)

Eszter

Tiggr 2010.03.11. 14:32:01

@Ayisha: Jól tippeltem volna! :)
süti beállítások módosítása