HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Megy a meló...

2010.03.08. 06:16 Tiggr

Elkezdtük, amiért jöttünk! A képek magukért beszélnek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most ebédeltünk, koreai kaják voltak, mint pl. gimchi, meg még ki tudja, mi. Volt ott barna tojás, meg egy leves, amiről azt hittem, hogy tojásleves, de kiderült, hogy sajt van benne, meg vmi. csíra, hal, bambuszrügy, ... Egész jó volt. A gimchi csípett, a koreaiak néztek, amikor ettem, hogy lesz-e bajom. Normál csípősségű volt (íztelen rízzsel és salival kell enni), de az amerikai srácok, meg a lengyel is eléggé kész voltak tőle! :) Most az evőpálcikákat hanyagoltam, túl sok volt a szemtanú... köztük a teljes itteni IT csoport! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr161818012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.03.08. 20:04:04

Látom,nem hiába küldtek!Ez a sok doboz mind Rátok vár?Akkor nem fogtok unatkozni!
Érdekes a környék,meg minden,gondolom!
Most Nálatok hajnali 4-óra van,tehát nemsokára keltek.Kívánok egy szép napot és sok energiát a melóhoz!
Puszilunk itthonról:Anyus és Apus

tityi48 2010.03.08. 21:23:09

Szia Zsolti!Sokan vagyunk itt akik figyelemmel kísérik ténykedésed.Még üresen is sok lenne megemelni ezt a sok dobozt.Várjuk a következő jelentkezésed és felvételeidet.Néztem,gyönyörű
ez a város,de azért várunk vissza.
Üdv:Tibor bá
süti beállítások módosítása