HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Épülő városok

2010.03.08. 11:40 Tiggr

Hát, ma elvileg nem lesz város felfedezés, mert már fél 8 van, és egyelőre munka. Most rendeltünk pizzát, úgyhogy azt hiszem, elleszünk még itt egy darabig.

Ezért most csak azt írom le, amit megtudtam: Koreában nem házakat építenek, hanem városokat! Íme egy kép, ami kisebb lesz, mint eddig, mert a jobb széle mindig lemaradt:

 

Szóval ilyen városokat egyszerre építenek meg azért, hogy ne egymagában álldogáljanak az épületek, mert akkor senki sem akarna odamenni. Ezért ilyenkor egyszerre építenek vagy 50 felhőkarcolót. Na, mit tippeltek, mennyi idő alatt készül el egy ilyen város? Kb. 1 év...

A kép előterében levő dombok sem sokáig lesznek ott. Állítólag hamarosan szépen elhordják, hogy legyen helye egy új városnak... Hol fognak elférni 20 év múlva?

Valószínűleg ma ez lesz az utolsó bejegyzésem. A tennivalókat elnézve sajnos lehet, hogy csak pénteken, szombaton lesz idő nézelődni.

Öcskös, majd összeszedek ám egy full-autós bejegyzést is, ha lesz időm! :) Azt figyeltem meg, hogy az utakon nagyon sok az autó, de nagyon kevés parkol. Ha jól tudom, inkább parkolóházakban tartják a verdákat.

Ja, még valami! Nem tudtam lefényképezni, de a városok közepén néhol iszonyatosan nagy hálók vannak, kilométerekre ellátszanak olyan magasak és szélesek. Errefelé annyira népszerű a golf, hogy a városok közepén építenek golfpályákat és azokat veszik körbe ezek a hálók!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr451818591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalfatty 2010.03.08. 21:42:38

Azért ezek a kóreaijak durván tudnak élni.
Ők is olyan egy egyformák mint a kínaiak. A benszülöttekről eddig nem sokat írtál.
Üdv!
süti beállítások módosítása