HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Miért is van ez?

2010.03.05. 14:17 Tiggr

Hello Mindenki!

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy akiket érdekel, nyomon tudják követni, mit is művelek Koreában. Ráadásul nem tudom, milyen lesz a kommunikáció, az időeltolódás miatt az is lehet, hogy ez lesz az egyedüli használható eszköz... De fogalmam sincs, mennyi időm lesz, így lehet, hogy az égvilágon semmi sem fog ide felkerülni! Ugyanis kinn kb. ez lesz a prioritási sorrend: 1. Munka, 2. Felfedezés, 3. Alvás, 4. Blog... Ki tudja, mind a 4 belefér-e? :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr81811496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öregekj 2010.03.06. 10:07:11

Szia Zsolti!

Jó utat kívánunk és nagyon sokat gondolunk Rád!

Millió puszi
Öregek

öregekj 2010.03.07. 17:05:59

Szia Zsoltikám!

Érdeklődéssel olvastuk a beszámolódat.
Bizonyára sok érdekes dolgot fogsz látni.
A szállással és a környezettel biztosan elégedett vagy.
A pálcika csak részletkérdés, talán egy hét alatt
azzal sem lesz gondod én biztos vagyok abban, hogy azt is megoldod.
A fárasztó repülő utat kárpótolta a látvány és a kényelmes szoba.
Gyorsan én is utána olvastam egy kicsit a fontosabb dolgoknak és csak csodálkoztam, hogy mit is alakítottak és milyen jó körülmények is vannak napjainkban.
Ügyes legyél és vigyázzál nagyon Magadra !
Milliószor puszilunk és sokszor gondolunk Rád.
Várjuk a következő beszámolót.
Öregek
süti beállítások módosítása