HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Hosszú hétvége után

2010.04.12. 04:37 Tiggr

Köszönöm mindenkinek, aki kommentelt a népszámlálás bejegyzésnél a gratulációkkal együtt! (A többiek is kommenteljenek ám oda!)

Akik jó kis sztorikat várnak ide, egyelőre el kell keserítenem. A hétvége úgy nézett ki, hogy felkeltünk valamikor 6 körül, reggeliztünk a hotelben, aztán a busz felvett minket, elhozott a céghez, ahol dolgoztunk, közben vagy kínait, vagy pizzát hozattunk (ezek is fura pizzák voltak, de azért jobbak, mint amikről múltkor írtam - legalább édes cucc nem volt rajtuk, kivéve az ananászt...), meg volt rágcsálnivalónk. A busz a nap végén értünk jött, úgy 10 körül. 11 felé ágyba dőlés volt a program. A lábfájás a sok talpalás miatt kezd állandósulni. (Szöul jó bemelegítés volt.) Kb. ez megy csütörtök, vagy péntek óta. (Végülis 3-4 napot elmeséltem, nem lehet panasz! :))

Ma van még egy hosszú napunk, segítünk a koreai kollégáknak az új dolgokkal. Érdekes megértetnünk magunkat, bár elég sokan pötyögnek picit angolul. Vagy talán többen is tudnak jobban, csak nem mernek megszólalni... Ilyeneket a közvetlen környezetemben én is ismerek ám! :) Na mindegy, nagyon örülnek, ha megoldunk nekik valamit és megértik, miről van szó! Különböző irodákban kínáltak már vitaminitallal, kávéval, ami épp volt.

Állítólag közben a hotelben is ingyenes lett az internet (jó kuncsaftok vagyunk), de többen állítják, hogy úgysem működik... Nem volt még erőm kipróbálni. Talán ha ma este korábban megyünk vissza. Ha nem írok, akkor vagy elhúzódott a munka, vagy nem megy a hotelben a Net!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr801913567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spulnissimus maximus 2010.04.12. 09:50:11

Kitartást kívánok, már nincs sok hátra!
:)

ficere 2010.04.12. 20:31:11

Hajtás!Pajtás!Már megy a visszaszámlálás!

Várunk nagyon!Anyus-Apus
süti beállítások módosítása