HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Unhyeongung – Az ismeretlen palota

2010.04.09. 07:10 Tiggr

Látjátok, leültem 10 percre, és máris gondolta Rátok! :) Ezt a bejegyzést még tegnap készítettem elő, most gyorsan feltöltöm!

Kedden volt még jópár célpontom, amit meg akartam nézni, így elindultam az egyikhez. Ez egy régi hagyományok szerint épített falu lett volna. Sajnos azonban a térképem nem volt valami pontos és ezt a falut sem jelezték sehol (nem mentem ki Szöulból, azon belül kellett lennie).
 
Elindultam hát arra, amerre sejtésem szerint menni kellett (mint később kiderült, pont az ellenkező irányba, mint kellett volna). Párszáz méter után nem épp azt találtam, hanem valami egészen mást, amiről nem volt információm!
 
Ez Unhyeongung, ami nincs benne abban az öt királyi palotában, amelyet Szöulban ismernek. Kiderült, hogy nem véletlenül, mert palota ugyan, de nem királyi… Ugyanis Gojong király, a Joseon dinasztia 26. királya élt itt, mielőtt trónra lépett. Az épületeket az 1860-as években építették, de még 1912-ben is változtattak rajta.
 
Jóval szerényebb hajlék, mint a királyi paloták, például a festése sem díszes, ilyenekben inkább a magas rangú tisztségviselők laktak, azonban felépítésében mégis sokkal inkább hasonlít egy palota belső részére.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezen a kis sétán vettem észre, hogy a pár nap alatt, amit itt töltöttem, kezdett Szöul kivirágozni!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Találtam egy gyaloghintót is:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Itt is sok bábun mutatták be a korabeli ruhákat:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volt egy fedett múzeum rész is:
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr601906330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.04.09. 14:48:07

Jó,látom mindenki itt van!
Holnap "Maffia" buli Nagycenken,majd gondolunk Rád és megbeszéljük a dolgaidat!
Jó munkát és pihenést!

tityi48 2010.04.10. 13:43:25

Már ma reggel gondoltam rád amikor az újság is
megírta,hogy ma aZsoltinak névnapja van.Gratulá-
lunk ez alkalomból.Cenken 3,5 óra múlva majd
iszunk az egészségedre,te meg ott csak vigyázz rá
Ezt nem szivatásnak írtam.Várunk vissza és komment
jeidet addig is.Tibor bá

rozsabogar 2010.04.10. 15:53:37

Szia Zsolti! Boldog névnapot! Tegnap nem tévedtem erre...Szóval a ruhák ismerősek, megy egy koreai sorozat az M1-en, abban is ilyenekben flangálnak! Valaki tudja miről beszélek? ;)
süti beállítások módosítása