HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Fagyi Insa-dongban

2010.04.08. 07:22 Tiggr

A nap hátralevő óráiban a motelben lógattam megfáradt lábaimat, közben ide írtam, azt hiszem akkor fejeztem be a vasárnapi sztorikat. Estére azért megint megéheztem, ráadásul kiváncsi voltam, hogy délután csak azért volt kihaltabb Insa-dong, mert még dolgoztak az itteniek és estére lemennek, vagy a hétköznap miatt. Különben is kiváncsi voltam, este milyen a hangulat. Hát, nagy tülekedés nem volt, de azért volt nép az utcán, bár a boltok egy része már zárt. A korábban említett csillárt is meg akartam nézni, hátha működik, de oda nem jutottam be, mert a pláza zárva volt.

Ettem nyársra fűzött kolbászkákat, fincsi volt, csak az volt a fura, hogy kenyeret nem adtak hozzá. Így utána kénytelen voltam még egyet fagyizni! :) A fagyizónál egy nagyon vicces srác árulta a fagyit. Amíg kenegette a tölcsérre a fagyit, megkérdezte honnan jövök és a közelben álló párral közölte. Mintha kérdezték volna, de ezt én nem vettem észre, mindenesetre örültek az információnak. Utána játszott a fagyimmal, ahogy néhol az olaszoknál szoktak: mintha nem akarná odaadni, aztán mintha leejtené, végül majdnem az arcomba nyomta, de persze nem. Ez két (talán japán) lánynak nem nagyon tetszett, mert rámordultak. :) Erre mondta nekik angolul (innen gondolom, hogy nem helyiek voltak), hogy én a barátja vagyok, nekem meg mondta, hogy a lányok szerint jóképű vagyok. :))) Aztán közölte a lányokkal, hogy mindketten szinglik vagyunk… Na ekkor elbúcsúztam tőlük és mentem boltokat nézni.
 
Épp az utolsó boltban nézegettem, amikor hirtelen csöpögni kezdett az eső, de úgy, mintha minjárt jönne a monszun. A boltosok eszeveszett rohangálásba kezdtek, mindent bepakoltak, ami nem csoda, hiszen jópár portékájuk papírból volt. De azok is rohangáltak, akik épp csak sétáltak az utcán. Azt hittem ennek fele sem lesz tréfa, tudnak valamit, de nem eredt el igazán, épp csak annyira csöpögött, – igaz nagy cseppekben - hogy mi itthon még az esernyőt sem vennénk elő.
 
Hazafelé azért lementem a föld alá, mert a Jongno részen már többször is láttam, hogy sok lejárat volt és angol felirat is hirdette, hogy itt van a Jongno földalatti bevásárlóközpont. Hát, nőknek biztosan érdekesebb lett volna, mert ahogy leértem, kilométer hosszan csak ruhák, cipők, ruhák, táskák, cipők, ruhák, ruhák, cipők, táskák, ruhák, … Azért találtam egy Bandi’s könyvesboltot! Öcsi, nem is mondtad! :)
 
Hát, ennyi fért a hétfőmbe! :) Most a munkahelyen nyugi van még, inkább az „újakat” oktatják, bejárjuk a terepet, így volt időm mellette irogatni, de holnap délutántól el fog durvulni a helyzet, így készüljetek fel, hogy lassabban haladok a meséléssel! Ti most keltek, szép napot!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr901903372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac81 2010.04.08. 09:08:09

Ja-ja, van ott egy kis konyvesboltom, gondoltam minek kerkedjek vele, ezert nem emlitettem! :)
Ez az egyik verziom, a masik:
Nem a konyvesbolt nem az enyem, csak a koreai nep
irantam erzett tisztelete miatt neveztek el rolam!

ficere 2010.04.08. 10:20:56

Malac és könyvek?Na neee...!

Mutterschiff 2010.04.08. 15:31:01

Valamit nagyon látnak Benned ezek a koreaiak, hogy mindegyik csak Veled akar vicceskedni. Lehet, hogy a Bandi miatti tiszteletből na meg a könyvesboltja miatt kaptad a sárga löttyöt.A fagyit is ezért nyomták az arcodba,csak akkor még nem tudtad.Szépek ezek a paloták,fantasztikus mennyire szeretik a csicsát és az élénk színeket.Aztán csak vigyázz,ne hogy ezek a huncut tréfák elvaduljanak

Tiggr 2010.04.09. 07:13:21

@Mutterschiff: Nem, azóta sem vadultak el a vicceskedések! :) A paloták festésének azt hiszem komoly szimbolikája van! Szerepe van a démonok távoltartásában és persze a fa időjárással szembeni védelmében is.

Mutterschiff 2010.04.09. 09:34:25

@Malac81: Malackám,téged egyszer a szerénységed visz a sírba.Egyébként marha jó,ahogy a koreait kapásból fordítod.Nagyon élvezzük és mindjárt sokkal érthetőbb.

tityi48 2010.04.09. 14:17:49

mutterschiff,köszi az érdeklődést nagyjából kikeveredtem a köhögésből.Itt a jó idő 1000-el vi-
rágzik minden.Zsolti,hiába a közös fotó nagyon ki-
lógsz a képből.Érdekes lehet az is ami nem "gung"-
ra végződik az meg "dong" mert tavasz van.Azért az erősekkel vigyázat,nem lehet mindenhol szuper
suwoni....
süti beállítások módosítása