HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Kitekintés a jelenbe

2010.04.05. 13:35 Tiggr

Az Insa-dongos bejegyzések mind tegnap történtek. Még nincs vége a tegnapi történeteknek, de most még ki akarok ugrani, megint Insa-dongba a változatosság kedvéért! Majd ha odáig érek a mesélésben, megtudjátok, miért! Utána vacsi, fürdés és szerintem alvás, bocsi!

Rengeteg még a mesélnivaló, de aludnom is kéne valamikor! Ma is szép nap volt, majd olvashatjátok a kalandokat! :) Sokszor bosszankodtam, hogy többször is beborult az ég, de azt hiszem jobb volt így. Délután, amikor hazajöttem olyan furán égett az arcom. Belenéztem a tükörbe és akkor vettem észre, hogy azért szép piros színem van! :) A lábaimat pedig szétjártam!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr871896099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ani8 2010.04.05. 15:48:22

Szia Zsolt!
Tegnap a Margóval találkoztunk a mamánál, ő mondta hogy olvassunk bele a blogba. Ma délután az egész család a gépre tapadt és elolvastuk egyben az összes írásodat. Nagyon élveztük! :) Anyu azt mondta egyszer ő is kimegy megnézni az országot... ( de így hogy itthon marad és csak a gépen nézi azért lényegesen olcsóbb :) )Bár szerintem a reptérre menet már eltévedne :) Én meg mehetnék utána megkeresni. :) Majd figyeljük a későbbi bejegyzéseidet, de biztos fárasztó a munka mellett még a blogot is vezetni. Kitartást hozzá, mi élvezzük!:)

Puszi: Annáék Ajkáról

Tiggr 2010.04.05. 16:02:30

@ani8: Tök jó, örülök! :) Kijutni drága, de itt már nem vészes!
süti beállítások módosítása