HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Insa-dong – hogyan nem lett nyakkendőm?

2010.04.05. 13:23 Tiggr

Egyszer, még Suwonban írtam, hogy nincs tömeg az utcákon, nem tudom, hol van az a rengeteg koreai! Megtaláltam őket! Insa-dongban ténferegnek, kb. ugyanannyi turista társaságában! :) Ez itt a főutca vasárnap délután:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erről a főutcáról számos mellékutca is leágazik, illetve kis udvarok is olyan „plázákat” rejtenek, mint például ez:
 
A képen is látszik, hogy ez amolyan budapesti bérház jellegű épület, annyi különbséggel, hogy nincsenek lépcsők (illetve a rövidítés miatt vannak, csak nem kell őket használni), hanem a „gang” folyamatosan emelkedik, a lakások helyett pedig egymás után sorakoznak az üzletek. Mindegyikben népművészeti cikket, ékszert, ruhát árulnak, ráadásul az igényesebb fajtából.
 
Akik ismernek, tudják, hogy nem vagyok nagy nyakkendőhordó ember, ám miközben azt néztem, Mangónak mit is hozhatnék haza (meg másnak is) :), megakadt a szemem az egyik bolt kirakatán. Többféle, nagyon szép színű nyakkendő volt kitéve. Mindegyik egyszínű volt, csak épp régi távolkeleti motívumok voltak rájuk hímezve. Az egyiknek a színe is nagyon bejött, amíg mászkáltam, csak nem hagyott békén! Egy kör után be is tértem a boltba, ahol a hölgy éppen varrogatott. Megkérdeztem, mibe kerülnek a nyakkendők. 65.000 won darabja, nézzem meg, gyönyörű kézimunka. Valóban az volt, de kb. 11.000 forintot akkor is sajnáltam kiadni egy nyakkendőért, így ottmaradt!
 

Azért vagy háromszor végigszaladtam a főutcán oda-vissza, mert rengeteg szép dolog volt, szívem szerint a fél utcát hazahoztam volna (jól mutatna a Várkerület folytatásaként is akár :) )!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr311896070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsabogar 2010.04.05. 22:07:02

Balázs is Szöulban vett magának KÜRTÖS nyakkendőt (!) az éjszakai piacon ...kb. 300 Ft-ért... :D
(Amúgy turnézott ott.)
süti beállítások módosítása