HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

A motel

2010.04.03. 15:51 Tiggr

A szállás alapvetően nem rossz. Sajna jobban körülnézve azért nem a tisztaság mintaképe, a fürdőkádba sem megyek strandpapucs nélkül, de azért Domestosozni nem kell! :)

Nem egy királyi lakosztály, mint a Ramada Plazaban, de nem is anniyba kerül. Van egy csomó előnye az olcsóságon túl, ahogy Apu kommentben már meg is írta: itt van a város szívében. Ezen kívül saját bejáratú a fürdő-WC, és egyedül vagyok a szobában (hostelekben vannak 8-10 személyes szobák, közös vizesblokkal. Na, ezt azért el akartam kerülni.

Persze nem mindenben hasonlít a Neten látható képekre, de azért arra megfelel, amire kivettem: éjjel itt aludni. Trezor például az ígéret ellenére nincs. Aztán megijedtem, mert a recepción láttam egy PC-t, "free Internet" felirattal. Na gondoltam, ha a WiFi ígéretéből is ennyi lesz, akkor befellegzett! Szerencsére azonban ez nem így lett, a szobából tudok blogolni! :)

Miután kicsit "berendezkedtem", leugrottam a Mekibe vacsizni! Ne vessetek meg, nem volt kedvem ma már ínyencségeket keresgélni! Viszont a múltkori "ötcsillagos" élmények után ez a hétköznapi, szegényebb Korea... majdnem beleragadtam az asztalokra száradt kólába, elég szutykos volt minden! Ilyet Magyarországon Mekiben nem látni!

Ezután "tisztába tettem" magam, amitől persze felébredtem, ezért blogolok még most is, annak ellenére, hogy már 31 órája nem igazán aludtam.

Most viszont már zárom soraimat, azt hiszem minden lényegeset leadtam! Holnap felfedezőútra indulok, nem tudom mikor és mennyi időm lesz blogolni! Lehet, hogy nem mindent tudok leírni, majd kis késleltetéssel megírok mindent! Egy összefoglalót azért igyekszem majd idekanyarítani!

Búcsúzóul a szobám képei! A kupit ne nézzétek, nem akarok berendezkedni, csak azt veszem, ami kell:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr591892058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mutterschiff 2010.04.03. 16:01:51

Már tegnap is izgultunk, nehogy gond legyen a géppel, belegondolni is rossz, mi van, ha nem sikerül feljutnod. Jól bírod az ébrenlétet. Most gondoltam Rád, hogy már biztosan mélyen alszol, mivel ki vagy purcanva és abban a pillanatban érkeztek meg az újabb képek a szállásról. Nem olyan rossz az! Mi minden nyáron ilyenben nyaralunk :) és még domestosozni is kell.

Kellemes húsvétot a messzi távolban, az biztos, hogy ez az egyike lesz a legizgalmasabb húsvétoknak. Izgalommal várjuk a tudósításokat, képeket.

Pusziözön. Légy óvatos!
(ez mégis csak a főváros)
süti beállítások módosítása