HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Felkészülten

2010.03.31. 18:58 Tiggr

Hivatalosan megvan minden szükséges az úthoz... Tegnap megkaptam a vízumot a második úthoz, ezek szerint múltkor nem okoztam helyrehozhatatlan károkat Dél-Koreának! :)

A hotelek foglalásáról is megjött a visszaigazolás, tehát minden elrendeződött, persze ideje is, hiszen 48 óra múlva már Bécsben leszek, indulásra várva!

Még lélekben kell felkészülnöm, hiszen most is legalább olyan nehéz lesz az elszakadás, mint első alkalommal volt.

Meg kell terveznem azt a két és fél napot is, amit turistaként töltök Szöulban. Ma el is kezdtem nézegetni azokat a látnivalókat, amik szóba jöhetnek! Nem lesz könnyű a programot összeállítani, mert legalább két hétre való látnivaló akad ebben a metropoliszban! Most olyanokról írok csak, amik már kiestek a rostán: ki tudta például, hogy Szöulban van a világ legnagyobb fedett(!) vidámparkja? Van egy olyan állatkert is, ami a top 10-ben benne van méretét és változatosságát tekintve! Na, ezekre biztos nem szánok időt, mert érdekelnének ugyan, de nem jellegzetesen távol-keleti dolgok, és most erre akarok koncentrálni, hiszen hullámvasútra ülhetek bárhol, ahogy lámát is sokfelé láthatok! Ráadásul mindkét helyszín időigényes lenne, nem lehetne csak úgy "rápillantani"! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr101884841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.04.01. 16:50:41

Az idö jonak igerkezik:max10-15 fok,vältozekony.
Ügyes legy !
Szia!
süti beállítások módosítása