HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Útiterv

2010.03.24. 20:40 Tiggr

Hétfőre ígértem, hogy megírom, mikor is megyek pontosan vissza Dél-Koreába. Azért nem akkor írtam, mert most lett "hivatalos" a terv, ugyanis ma megjöttek a repülőjegyek! (Tegnap a koreai iratok is megjöttek a vízumhoz.)

Tehát nagypénteken, azaz április 2-án indulok vissza. Így a Húsvétot külföldön töltöm, de Mangó zavartalanul élvezheti az ünnepet szüleinél, nem kell miattam megszakítania az ott tartózkodást. (Húsvét hétfőn mindenképp el kellett volna indulnom.)

Hogy miért megyek korábban? Ha már egyszer sikerül eljutnom egy ilyen távoli országba, mindenképpen szerettem volna egy kis szabadidőt is, így vagy a munka előtt, vagy utána pár napot Szöulban akarok tölteni. Így most előre veszem a "desszertet", a munka előtt lesz pár szabad napom!

Tehát április 2-án délután 5 óra körül indulok Bécsbe. Onnan 20:15-kor indul a gépem Pekingbe (Austrian Airlines, OS 0063, Boeing 767-200/300 a gép, a repülés időtartama 9 óra 25 perc - az érdeklődőbbeknek, mint pl. Apu :)). Pekingben helyi idő szerint másnap 11:40-kor szállunk le. Ekkor lesz 4 óra 20 percem téblábolni, mert csak 16:00-kor indulok tovább Szöulba (Asiana Air, OZ 0336, Airbus A330-300, menetidő 2 óra). 19:00-kor érek Szöulba (igen, van még egy időzóna közben).

Ekkor elbuszozok a kiszemelt olcsó szállásra - erről is lesz bejegyzés, ma lefoglaltam a szobát, csak még nem jeleztek vissza... Remélem holnapra meglesz! Majd akkor írok róla. Estére érek oda, úgyhogy valószínűleg beesek az ágyba...

Viszont lesz egy szabad vasárnapom, hétfőm, és kedd délelőttöm Szöulban, amikor mindent meg akarok nézni, amit lehet! :) Már gyűjtöm a célpontokat, de előre nem írok semmit, hiszen nem biztos, hogy eljutok mindenhova, ráadásul nehogy már előre megnézzétek a Neten! :) Ja és remélem, ezidő alatt nem fog esni, az nem volna annyira jó...

Kedden délután újra Suwon felé veszem az irányt, mert a múltkori hotelben lesz a találkozó, ott is töltünk egy éjszakát. Másnap megyünk át már együtt Wonjuba, ahol a hátralevő időt töltjük. Lesz közben még egy hétvége, de ezért ne irigyeljetek, akkor lesz a munka dandárja!

Keddig tart a meló, majd 14-én, szerdán indulok haza. Szöulból 12:30-kor indul a gép Münchenbe (Lufthansa, LH 0719, Airbus A340-300, 11 óra 45 perces menetidő :( ). 17:15-re érek oda, ekkor csak 1:15-öt kell várnom, hogy a Bécsbe tartó járat elinduljon, vagyis ez 18:30-kor fog felszállni (Lufthansa, LH6328, Fokker 100, 1:05 menetidő). Így 19:35-kor leszek Bécsben, ahonnan körülbelül 21:00-ra érek haza, hogy elcsigázottan Mangó karjaiba omolhassak! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr371866132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.03.25. 17:33:40

...no ezt már szeretem! Apu.
süti beállítások módosítása