HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

További autobuzéria – Hyundai, KIA, egyebek

2010.03.14. 12:07 Tiggr

Az autók összetétele nagyon érdekes, talán már említettem: minimum 95% helyi gyártású, vagyis Hyundai, KIA, Samsung, Daewoo. Gyakoriságban is nagyjából ez a sorrend. A maradék 5% egy része német prémiumautó (BMW, Mercedes, Audi, jellemzően nagyobb modellek), valamint láttam (szó szerint) egy-két VW-t, Hondát, Toyotát, illetve nagyobb amerikai autót (Chrysler, …). Mondtam is a helyieknek, hogy én azért az gondoltam, több lesz a japán autó, hiszen elég közel van. Kérdeztem, hogy talán nem szeretik őket? Kiderült, hogy nagyra tartják a japán autókat, de nagyon drágák.

Sok olyan modell van, amit mi is ismerünk, de sokszor más a nevük. Aztán jópár olyan van, ami másnak néz ki, mint ami. Sok régebbi modell nagyobb amerikai autóra, esetleg Mercedes-re hajaz. Jelenleg kezd kialakulni a saját arculat, de még mindig sok helyen látni olyan modelleket, amik japán autók koppintásának tűnnek.
 
Itt van például ez a Hyundai Avante, ami felületesen szemlélve elég Toyotás szerintem, még a betűtípus is emlékeztet az Avensis-re:
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aztán van olyan KIA, ami erősen az eggyel régebbi Honda Accordra hajaz. Nekem ez is bejön, de sajnos képem nincs róla.
 
Amúgy vannak szép, és nálunk teljesen ismeretlen autóik is. Nekem például nagyon bejön az új és a régebbi Sonata is (igaz egy régebbi Sopronban is van, az Árpád, vagy a Balfi utcában látom néha parkolni):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Láttam egy olyan jelzést is, amit nem ismertem! Közelről megnézve kiderült, hogy a KIA régi logója:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Tibi bácsi kérdezte, hogy vannak-e sportkocsik! Hát, nem nagyon látni őket, de azért akadnak. Pl. a Hyundainak vannak kis sportkupéi (ebből is látni egyet Sopronban, kis piros, és a Torna utcában szokott parkolni). Ezen felül egy kis BMW-t, és néhány Mercedes sportkocsit láttam, de ezek elenyésző mennyiségben vannak jelen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr11838597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása