HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Egy kis autóbuzéria - Samsung

2010.03.12. 03:47 Tiggr

Lehet, hogy csak én látom rosszul, de mintha alábbhagyott volna a kommentelési kedv, pedig jó volt olvasni Titeket… Kezdek unalmas lenni? Szóljatok ám!

Már régóta ígérgetem, hogy az itteni autókról írok egy keveset! Öcsém például nagyon érdeklődik a Samsung autók iránt! Mi ugye elektronikai cikkeiről ismerjük a céget, de nem csak ezzel foglalkozik, hanem autók gyártásával, sőt építőiparral is. Jópár toronyházon láttam a Samsung logót, de azt hittem, csak reklámok. Hát nem, ez az óriáscég építette ezeket is! A távol keleten úgy tudom nem egyedülállóak ezen a téren, Japánban pl. a Mitsubishi és a Fuji gyárt olyan dolgokat, amiket nem is gondolnánk!
 
De vissza az autókhoz! Íme pár Samsung modell:
 
Az SM520 (és SM525), ami valószínűleg egy régebbi csúcsmodell:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Van az SM3, ami kompakt modell. Sajna csak hátulról van meg, mert elölről nagyon hasonlít az SM5-re, ráadásul talán ez a legritkább modell:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SM5, a középkategóriás, ebből van a legtöbb. Általában ez a méret, ami errefelé a legnépszerűbb (nálunk a Honda Accord, Toyota Avensis, VW Passat, Ford Mondeo, … kategória, méretben legalábbis) Egy ilyen típusú taxiban ültem is. A képen látszik, hogyan védik az ajtókat odacsapás ellen. Vagy 3x3x8 centis (következetesen) kék habszivacs téglatesteket ragasztanak az ajtókra. Gyönyörű :) :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A zászlóshajó az SM7, ennek az elején a Samsung embléma már kiemelkedik a motorházból, mint a régebbi Merciken. Gondolom a gyalogosvédelem annyira itt még nem számít, viszonylag sok modellen látni ilyesmi jelzést.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Végül találtam egy SUV-ot is a Samsung kínálatában, ez a GM5:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vannak teherautók is, de azokról nincs kép. A Samsung egyébként autók terén a Renault-val fonódik össze, gondolom ezért nem kapni Koreán kívül.
 
Pár link, sajna angolul:
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr41833161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malac81 2010.03.12. 08:54:24

Na joo, ezekbôl is hozhatsz egyet-egyet!

ficere 2010.03.12. 09:58:22

Már majdnem olyan jók mint egy Yaris!Hi-hi!

Amúgy pontosan mikor is kellene Schwechaton lenned?(csak,hogy már lássunk is)!

Puszi: "a Öreg"

Tiggr 2010.03.12. 13:25:17

@ficere: Szombat, 18:05. Ha jól tudom, hétfőn találkozunk?

rozsabogar 2010.03.12. 13:42:10

Nem hoznak lázba az autók :), de ilyeneket tényleg nem lát minden nap az ember. Balázsnak is megmutatom hátha ő ráizgul! :D Egyébként ő is járt Koreában, mikor említettem neki, hogy oda készülsz, felsorolt egy tucat dolgot, mit nézz meg feltétlenül. Na, ebből csak az éjszakai piacra emlékszem...Hallottál ilyenről?

wuki81 2010.03.12. 13:44:10

Bence üzeni,h hozz neki repülőt. Sok ablakost.Óriási fehér a rendelés.Puszi

wuki81 2010.03.12. 13:45:58

Jók ezek a kék vacakok az ajtóknál.A terepjáró jól néz ki.Jók az eddig küldött képek.
süti beállítások módosítása