HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Havas kaland

2010.03.09. 15:12 Tiggr

Amit az ember eltervez, biztosan nem valósul meg... Arról volt szó, hogy ma nagyon sokáig dolgozunk, ám az egyik amerikai srác már eléggé kifáradt (vacakul aludt), így 7 felé kijelentette, hogy nem fogunk mindent befejezni, majd meglesz csütörtökön, vagy pénteken, menjünk inkább a hotelbe! Fel is csillant a szemünk, hogy na, akkor ma mégiscsak nézünk egy kis várost!

A lelkesedés addig tartott, amíg kiléptünk az épületből, mert szakadt az eső. Aztán úton a hotelhez átváltott havazásba. Sebaj, a lengyel és a magyar kemény nép, kimegyünk, ha törik, ha szakad!

A recepción meg is kérdeztük, hogy ugyan merre érdemes mennünk, ha szépet akarunk látni. Udvariasan utaltak rá, hogy nincs épp kirándulóidő, meg nem is nagyon vették, hogy mire gondolunk... Azért nekivágtunk az utcáknak. Nagyon moslék idő volt (van), ráadásul fogalmunk sem volt, merre induljunk, úgyhogy sokra nem jutottunk, képeket sem tudtam készíteni.

Mégis elértünk valamit: egyrészt már tudjuk, honnan indul a buszunk a reptérre, másrészt sikerült információkat és térképet szereznünk! Kiderült, hogy a hoteltől gyalog kb. negyed órára található egy korabeli erőd, amit a buszból már láttunk, és mint ma kiderült, a kulturális világörökség része... Azt hiszem, ez lehet Suwon legfőbb látványossága, úgyhogy a cél ennek felfedezése pénteken, vagy szombat reggel. Most már felkészülte(bbe)n tudunk elindulni!

Vettem valami érdekeset is, de erről később... :) Meg elértük azt is, hogy csurom vizesek lettünk! :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr901824076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.03.09. 17:37:14

Amikor még vasárnap megírtad,hogy melyik városrészben és hol fogsz lakni,akkor a "Gugli-örszön"körülnézten és persze azt a bizonyos erődöt is alaposan körüljártam.Megvallom számítottam rá,hogy majd mesélsz róla.Ilyen a véletlen!?
Jó éjt és jó reggelt!

Boas 2010.03.09. 23:19:40

Végigolvastam az eddigi kalandjaidat, nagyon érdekesek, nagyon jó ötlet volt ez a blog. Olvasód lettem. :)

spulnissimus maximus 2010.03.10. 09:27:24

Ez az erőd engem is nagyon érdekelne, remélem meg tudjátok csodálni majd!
Az időről meg csak annyit, hogy legalább nem kell irigyelnünk Téged, hogy a télből nyárba utaztál ;)

És amúgy mikor jössz haza? Szombaton este indultok?

puszi

Malac81 2010.03.10. 12:55:38

@Spulni85: Az én erôm nem érdekel? :)

Angyalfatty 2010.03.10. 17:02:42

@Malac81: Kedves Bandi csak ésszel a felajánlkozásokkal

ficere 2010.03.11. 13:29:59

@Spulni85: Vigyazat! A KGB figyel!
süti beállítások módosítása