HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Az otthon maradottaknak

2010.03.09. 02:18 Tiggr

Nagyon örülök, ha tetszik, amit írok! Apu, biztos nem vagy elfogult... Á, nem! :))) Jó ez a blog dolog, mert így valahogy "közelebb" vagytok, van némi kommunikáció! Ráadásul ha hazaérek, nem kell már mindent tízszer leadnom, hiszen itt folyamatosan mesélek! :)

Hiányoztok mind, de nem menekültök, hétvégén megyek haza! :) Most persze mind alszotok, amíg én melózok! A dobozokról csak annyit, hogy ott csak a notebookok látszanak. Újra beteszem a képet, mert a fele lemaradt múltkor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobb oldalon (a képen) a PC-k, 2-3 oszlopban egymás előtt. Ezekkel ma végeznünk kéne, úgyhogy szerintem ma sem lesz városnézés! :(

Holnap, holnapután meg Wonjuba megyünk, ha minden igaz, ahova az út 2 óra, meg vissza is annyi. Szóval ezért elképzelhető, hogy péntek előtt nem szabadulok ki az utcára! Na, még jó alvást mindenkinek!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr601823029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2010.03.09. 11:21:37

Á,én abszolút nem vagyok elfogult!

Csók !

bubucs. 2010.03.10. 19:23:11

Hali!

Ne aggódj,nem mindenki alszik,amíg te dolgozol,én szolidarítok veled:)Jó a blog,most sikerült még csak elolvasnom,de mostantól sűrűbben ránézek. Érezd jól magad!

NS

Tiggr 2010.03.11. 01:52:35

@bubucs.: Hello NS! Éjszakai bárban dolgozol, vagy mi történt? :) Ciao! FF

bubucs. 2010.03.11. 10:58:12

@Tiggr: Ja nem,csak rájöttem hogy az alvás mennyi időmet elveszi,úgyhogy hanyagolom:) Amúgy meg Dalma új helyen dolgozik,és éjszakánként segítek neki zárni. Ciao:)
süti beállítások módosítása