HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

Készülődés esküvőre

2010.05.31. 17:33 Tiggr

Képzeljétek, visszaírt a koreai kolléga is, akiről már kezdtem lemondani! Ő épp az esküvőjére készül, most lesz a hét végén! Ezért elég elfoglalt és saját bevallása szerint azért nem írt vissza eddig, mert küldeni akart egy esküvői képet.

Fura, nem? Még nem volt meg az esküvő, de ő már küldött róla egy képet... Mint megtudtam tőle, Koreában szokás, hogy jóval az esküvő előtt elmegy az ifjú pár a fényképezésre, így a meghívókon már őket lehet látni! A meghívóra kerülő képből kaptam én is egyet az e-mailben. Bocs, de ezt a képet inkább nem adnám ki, nem lenne szép tőlem (pedig jól néznek ki rajta :))! Viszont ami feltűnt, hogy a menyasszony nem fehér, hanem sötétkék ruhában van! Szerintem pedig ez már az a ruha, ami az esküvőn is rajtuk lesz (csinos)!

Azt hiszem, korábban említettem, hogy Koreában láttam olyan épületeket, amiknek házasságkötési központ, vagy valami hasonló neve volt. Ezek egyik rendeletetésére így fény derült, mert nagyon úgy néz ki, hogy az egyik ilyen épületben készült a kép, amit kaptam.

Az esküvő egyébként nem egyházi lesz (nem templomban tartják), de a menyasszony részéről jelen lesz egy "lelki pásztor". Tudtommal mindketten keresztények, de pontosabbat nem tudok.

Kívánjunk nekik hosszú, boldog közös életet! :)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr922045324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvia96 2012.10.08. 19:47:49

Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem
süti beállítások módosítása