HTML

Koreai tapasztalatok

A cégem kiküld Dél-Koreába dolgozni. Közben megpróbálok minél többet felfedezni belőle!

Friss topikok

  • Krámos Dorina: Én csak annyit szeretnék mondani, hogy tévedés van az ABC-ben. Tudom, hogy 2 éves bejegyzés, de ha... (2014.02.03. 14:53) Írás - olvasás
  • szilvia96: Nagyon örülök nektek, hogy megismerhetem általatok koreát én is nagyon szeretem (2012.10.08. 19:47) Készülődés esküvőre
  • moszo: Hát én is itt volnék, bár tök véletlenül. Nem is tudtam, hogy az út után is folytattad a blogot. Ö... (2010.09.13. 13:54) Minden út Koreába vezet?
  • ミラ: hangeul a neve az írásuknak, mesterségesen kifejlesztett rendszer, a leglogikusabb a nyelvészek sz... (2010.06.24. 13:12) Nyelvi kérdések
  • spulnissimus maximus: @Tiggr: AJAJJAJ! Elnézést, de csak a hét vége felé dől el, hogy felvesznek-e, addig nem akartam e... (2010.05.17. 17:05) A koreai film hónapja

Linkblog

VIPS

2010.03.12. 13:44 Tiggr

Megpróbálom kicsit behozni a lemaradásomat. Holnap később kelhetek, nincs már semmi tervem, ezért ma kicsit tovább fenn tudok maradni. Vagyis írom a blogot, amíg bírom… :)

Még mindig akkora a lemaradásom, hogy az előző napról kell mesélnem. Szóval tegnap nagyon jó nap volt. Sikerült a munka oroszlánrészét letudni, így délben leléptünk a cégtől. Visszamentünk a hotelbe lepakolni és információkat kérni, hol érdemes ebédelni. Az amerikai, a lengyel srác és én határoztuk el, hogy a nap további részét városnézéssel és vásárlással töltjük! Az amcsi srác kikötötte, hogy most menjünk „nyugati típusú” étterembe, vagyis európai-amerikai ételeket keressünk. A hotelben a VIPS nevű helyet javasolták, ami 10 perc gyaloglásra van a szállodától.
 
Ennél is maradtunk, és jól jártunk. Kicsit fura volt elsőre, hogy csak salátabár van, illetve 3 féle steak. Elég éhes voltam és tudtam, hogy sokat fogunk mászkálni, hát steak-et választottam (kb. 35.000 wonért, ami majdnem 6.000 Ft). Mondtam, hogy kérek egy kólát is. Erre a pincér elmagyarázta, hogy a steak (21 dkg :) ) árában benne van a salátabár is, a salátabár árában pedig az üdítő, vagyis azt iszok és eszek, amit akarok, plusz jön a steak! Kiderült az is, hogy a „salátabár” olyan ételeket is magában foglal, mint oldalas, csirkehús, tenger gyümölcsei, kaviár (ettem repülő hal ikrát), tészták, öntetek, … Ha én ezt előre tudom, ezt választom, ugyanis itallal együtt gyenge 20.000 won (3.500 Ft) lett volna. Sebaj, így ettem egy steaket is. Ja, az árban a 10% borravaló is benne van, azt automatikusan számolják, nem kell pluszban adni.
 
Meg is kérdezték, hogyan süssék a steakemet. A lengyel srác egy másik fajta steaket kért, ő is elkezdte mondani, hogy jól átsütve kéri. A pincér pedig elmagyarázta, hogy az övét kövön fogják kihozni, ami olyan forró, hogy kihozatal közben fog sülni, ezért akkor veszi le a kőről, amikor akarja! Valóban sercegett a hús még vagy egy negyed órát, miután kihozták, nem tudom, hány fokos lehetett! :)
 
Miután jóllaktunk, elkezdtük felfedezni a várost!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaexp.blog.hu/api/trackback/id/tr201834156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsabogar 2010.03.12. 14:36:11

Hú, de éhes lettem!
süti beállítások módosítása